![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej, jag kan tydligen få till det med mina dåliga inlägg så jag ber om ursäkt all irritation jag har orsakat och för mina dåliga kunskaper och lovar att inte göra några mera inlägg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Varför nu detta?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
????
Förklara dig! Alla är vi barn i början och även om nån/några irriterar sig, så har dom också varit nybörjare nångång...
![]() |
#4 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() "Frågar man inget, får man ingenting veta".
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag hoppas inte du tog illa upp för mitt inlägg ang. bilden som var så stor att jag inte såg vad den visade först! Isåfall ursäktar jag för det var absolut inte menat så utan mer som ett tips så att vi med små skärmar(bärbar dator i vissa fall eller bara liten skärm helt enkelt) också ser vad som visas mer än en blå himmel!
![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-05-06 klockan 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
De bilderna var lagom i min bärbara dator?!?!?!?
Kör visserligen 1920*1200.... Men men. Jag tycker att du ska fortsätta att publisera bilder =) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack för alla kommentarer, angående visning på skärmar så är jag väl medveten om problemen då jag jobbar med datorer. Men då jag inte får till det utan att det blir dålig kvalitet på bilderna eller fel storlek så är det dumt att ta plats med såna inlägg. Och jag lär nog inte bli bättre fotograf, det är nog för sent för det. Har fotat så länge så jag borde vara bättre och har även varit bättre. Jag har i och för sig dragit ner på fotandet på grund av att det är för dyrt för min ekonomi att fota analogt, det har blivit betydligt mera nu när jag kör digitalt och jag kommer att fortsätta fota för egen del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Tvärtom, man lär så länge man lever
![]() ![]() |
![]() |
![]() |