![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
...FÖR MIG.
Anledningen är personliga påhopp som "gay, cp i huvudet" från er populär och produktiv forumsmedlem. Kan ta mycket, men när folk kallar mig för detta, och då samtidigt trakaserar andra...där går gränsen. Hoppas ni får de bra. Ni som är riktiga vänner kan hitta mig på msn, ni andra: Ha de så bra och lycka till med allt. Gott nytt år...
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mixerboy.
Tråkigt att du har råkat ut för sådana påhopp. Kom igen istället och var kvar på forumet. Låt inte denna person vinna över dig, genom att du dra dig tillbaka från forumet.
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Håller med Bengan om att det är synd att sådana påhopp förekommer. Den som borde ge upp är inte du utan den som kommer med påhoppen.
Gott Nytt År mixerboy
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kom igen Erik! Låt inte en person få dig att ge upp...
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Exakt, du bara sporrar den där typen som höll på... Det är ju det han vill! Det bästa man kan göra är att ignorera honom/henne.
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej mixerboy
![]() Ge inte den glädjen till den eller dom som kommer med sådana dumma uttryck mot dig. Ge inte upp bara,jag och många andra stödjer dig. Lycka till och Välkommen Tillbaka till Forumet när du vill. ![]() Till ni eh person-er som håller på med sådana dumheter ![]() mixerboy en godfortsättning och Gott Nytt År till dig och alla andra ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |