![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Har instalerat Swe gant 1.2 när jag placerar ut stolparna ser det ut så här. Från ena sidan ser allt bra ut men från andra sidan fattas en isolator. Ligger felet i rutten eller i stolppaketet? det är bara för de stolpar som placeras över två spår. Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hejsan
![]() Felet ligger i just detta stolp-par (i andra LOD leveln). Tack magnus_y1 för att du upptäckte detta och ska åtgärda felet så fort jag kan och lägger upp en uppdaterad variant sedan (återkommer om det). Ber om ursäkt för detta fel (tydligen så hade jag inte testat ordentligt innan). Senast redigerad av tjalle den 2005-12-11 klockan 23:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har ändrat värdet i denna fil så att man får automatisk placering av stolparna på 60 m....Tidigare fick man ett avstånd av 50 m.... MVH Kenneth PS Jag vet ej om det stämmer att det är 60 m mellan stolparna i Sverige, men vad jag läst så skall det vara så. DS
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av knebert den 2005-12-14 klockan 16:01. Anledning: Fick ej med filen pga felaktig filtyp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det är 60 meter mellan stolparna i Sverige, tätare i kurvor och andra ställen där det kan tänkas behövas...
|
![]() |
![]() |