![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Hej
Jag hade tänkt att köpa de där spelet microsoft trainz för att göra mera byggen,och sånt. Och den ska ju vara köpt i från en butik i Hötorget som jag nyligen förhandsbokade, och sedan kommer den att vara i lager. Men nu är det frågan som jag har. Fungerar det där spelet i en XP? Bara så ni vet så kollade jag i baksidan och det stog inget om det. Jag blev ju bara osäker innan jag skulle köpa den, så de var därför jag gjorde den här tråden.
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Gissar att du menar Microsoft Train Simulator, MSTS, med tanke på forat du postar i.
![]() Ja, MSTS fungerar finfint i Win XP, Win 200, Win 98, Win 95, Win Me. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Tack för svaret. Jag ska hämta den där på en Måndag.