![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
För det första, jag vet att det är fel del för detta forum men det är här jag har varit aktiv så jag tycker det passar in här.
Varför slutar jag då? Dels därför det bara blir mindre och mindre med intresse och jag tycker det händer mindre och mindre här. Annat var motför förr. Den andra delen är att när man lägger ner ett sådant stort arbete, så många timmar på något och så uppskattas det knappt när man lägger upp något utan folk bara klagar och ska ha sig. Dagens I-landsproblem kanske? Tack: Mazz, Robban, Micke321, dalchr01, Zzarr, HP, Sibbmark, Pson, Hawk, Pursche för ett bra sammarbete och rolig gemenskap genom åren. Ni vet hur ni kommer i kontakt med mig om det är något. Mazz, stay strong. The End! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tråkigt att du slutar, men jag förstår dig fullt ut! Kanske vi får se dig här igen, när dom nya tågsimulatorerna kommer ut?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Inte bra... Inte bra...
![]() Men, jag kan iof förstå dig, det komer ju inte så särskilt mycke nya saker till MSTS numera tyvärr... Själv håller jag ju på o filar på grejerna hur länge som helst utan att få ut nått... Fast jag har ju fått ut 2 lutningsvisare iallafall... "de bidde en tumvante" ![]() Men jag hoppas på följande... Helst att du tänker om, vi behöver dina rappa och initierade kommentarer... Eller, att du kommer tebax när de nya simulatorerna gör sina intåg... Lova det! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Oj, det var tråkigt! Jag håller med DJTimboy att intresse till MSTS har minskat. Jag märker att Trainz intresset har ökat. Min ruttfel är inte avklarat ännu, så min ruttforum stod still länge. Hoppas du kommer tillbaka när du blir sugen igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Aj,aj,aj mycket tråkigt att höra.
Ju fler som lägger av desto färre finns det ju som producerar nytt. Jag blev som sagt väldigt glad över att äntligen få tillgång till 80-tals sovagnar. tyvärr lärjag ju alldrig få se dem med SJ-loggor som saken utvecklades :-( Tack för det du har skapat. Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Hejsan!
Jag har inte riktigt slutat men däremot har jag, i stort sett, lagt ner min MSTS verksamhet tillfälligt. Dock inte p.g.a bristande intresse utan snarare för att datorn är för dålig för att jag ska kunna utnyttja MSTS fullt ut och dessutom krånglar MSTS också väldigt mycket tycker jag. Jag kommer troligtvis att återuppta MSTS-verksamheten den dag jag lyckas ordna en ny och bättre dator. |
![]() |
![]() |