![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Jag är tillbaka !
Har knåpat ihopp en SJ X9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Med Öppningsbara dörrar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() och innerbelysning för nattkörning ![]() [:0][:0][:0][:0][:0][:0] dessutom (svårt att visa på stillbilder) Sparks från strömavtagaren samt blinkande sidolanternor bak på tåget Vita frammåt samt röda bakåt ! Nu till min fråga Är det nån som sitter på bilder från hytten? jag vill göra en så realistisk hytt som möjligt och behöver därför lite bildunderlag. Ps. Modellen kommer i flera olika färgsättningar (tror jag) |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Nybörjare
|
![]()
Wow du är bara fantastisk pussgurkan skitsnyggt!
![]() ![]() ![]() ![]() Med vänliga hälsningar Krister p i Jordbro |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Helt underbart
Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Drooooolll!!!! Önskar du var tjej så man kund epussa på dig!!
![]() Du är bara för duktig!!!!!!!! Guds, jag fattar inmte, det är väl inte sant!?[8D] ![]() Och med öppningsbara dörrar! Du är bäst! Wow wow och dubbelwow!!!!!!![ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Jaa, det är bara att sälla sig till skaran av lovordande
![]() / Dalle |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
[:X][:X][:X][:X][:X]
X9 133 i blå färg är klar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Men va fasen, nu får du väl gere?!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Otroligt snyggt!! OBS! Inget Påhopp MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
[:X][:X][:X][:X][:X][:X][:X][:X]
![]() sitter och knåpar på hytten saknar bilder ![8][8][8][8] Please om någon sitter på några maila mig dom |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
[
![]() ![]() ![]() Hytten Tar form ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Strålande, inte för att störa dig i tillredningen av paprikan, men hur går det med kamelen? [8)]
/ Dalle |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
hej dalchr01
[V]den ligger för närvarande nere [V]behöver lite till bilder på den [:I]Har dessutom kommit över lite intresant litteratur över reginan [:I]med specifikation över hytt knappar mm [:I]kanske ger mig på den nar X9 är klar [:I]sedan är nog jag nog mogen för kamelen [8] håller även på att jaga bilder på HG (El växellok) [8] en del spårvagnar har även efterfrågats [?]men den som lever får se [:X][:X][:X][:X][:X][:X] dessutom är semestern slut så det är tillbaka in i ekorrhjulet igen |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Kämpa på! Behöver du digitala bilder på Hg (ett lok som står högt på min önskelista) så hör av dig.
![]() / Dalle |
![]() |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jäklar vad fin X9:an blev. Tack, det är ett av mina favorittåg!
Hoppas också på ett Hg-lok, men att du först gör klar Kamelen och Reginan!? ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
DEt ser fantastiskt fint ut! Jag är mycket imponerad. Det där med dörrarna verkar kul. Modellen verkar väldigt detaljrik. Hur stora s-filer har du? Har du stora nedskärningar på längre avstånd i LOD?
|
![]() |
![]() |
#15 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Hej jäkla snygg X9 an blev det snygaste av alla tåg i X serien var kan jag ladda ner den?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|