![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Av de ritningar jag la upp igår har det blivit detta resultat
![]() Oj va mycke spår de blev ![]() ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
En liten fråga som kanske är OT..
Vad kör du med Json, UTC? Snyggt iaf! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
UTC: Japps, det har ja
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Jag sitter och bygger samma sak i MSTS men får inte det att stämma ett dugg![xx(] Vilken skala är ritningen på? PS. PÅ bilden i din post så är det vägar det det ska vara sjökant och en bäck?[8] --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jaha[:I][:I][:I]
Det viste jag inte, nu ska här ändras! ![]() ![]() //Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
OT: Till Olis det är en väligt stor skillnad att bygga i Trainz än i MSTS själv har jag då byggt i båda och i Trainz är det grymt lättare att få till saker och ting mycke enklare än i MSTS så det förvånar mig inte att du kanske får lite problem me spår och allt annat FAST det är vad jag tycker. [:I]
![]() ![]() Till: JSON mycke snyggt gjort me spår läggningen är lite imponerad måste ja säga. Jag såg att du hadde en bangårs karta över södertälje eller har jag fel nu?? Om du skulle ha de har du lust att skicka den till mig ? Till Panic_attack@chello.se Om Admin/Fredrik vill ta bort inlägget så går det bra för min del. M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nicke, de kommer så fort jag kommer åt datorn de ligger på!
//Json ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Några bilder från Nässjö | vfp420b | Off-topic | 11 | 2004-06-22 12:44 |
Några bilder från Nässjö idag+en bild i Vetlanda | vfp420b | Off-topic | 5 | 2004-03-21 21:06 |
En annorlunda och konstig syn i Nässjö | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-02-13 16:57 |
Våran resa till Nässjö C! | Pson | Off-topic | 6 | 2003-01-01 14:49 |