![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Fick hem boxad 2012 i dag. Är det något man bör tänka på innan man installerar spelet? Undrar också om det finns någon eller några Svenska rutter att ladda hem, man har ju sett massvis med snygga bilder på Svenska rutter OBS Jag har inget Trainz installerat innan
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Du bordKunna hitta någon här på forumet på download sektionen. Sedan har jag för mig att STW har en svensk rutt. Jag håller ju på att bygga Ölands Järnväg, men det har stannat av lite.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej Hawk.
För mig gick installation och upppatchning utan problem. Sen rekommenderar jag dig att lägga in STW-skivorna. Efter det så surfa runt här i forumet på Download, det finns massvis med trevligt Svenskt. Men tyvärr så är det också mycket som ej fungerar i TS12, utan att man lägger ner många timmar med att ändra i configfiler. Jag har lagt ca 95% av tiden i forum och config, och 5% till byggande Lycka till Christer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Nej Jag nöjer mig med RW2013 så länge. Trainz verkar bara framkalla problem och det orkar jag inte med. Spelet får vila i sin box så länge, tills problemen är lösta med fordon
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|