![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Här kommer en liten modell som jag inte vet om den efterfrågas men som jag iaf har tyckt att vi haft ett visst behov av - en hederlig hölada.
Den är inte efter någon särskild förebild. Den är heller inget man ställer längst fram i bild och säger "den där du, titta på den".... Ifall någon vill ge den en "make" over texturmässigt så är detta godkänt. Det skulle dock glädja mig om vi sen också kan lägga upp även den versionen på DLS, jag funderar på att lägga upp originalet där nämligen. lada_bild.jpg Kommentarer mottages tacksamt. Även råd om förbättringar - jag är riktigt dålig på texturer och UV mapping så där behöver jag råd och hjälp. Svensk hölada lowpoly.cdp |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Fin Hölada!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Undrar bara om du kan upplysa om vart man hittar "hö-kärran".. fin liten kombination du fått till... Snyggt!
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Hämtad på detta eminenta forum i Download delen. http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...hlight=traktor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
[quote=spyfrog;233343]Den heter "Traktor Redskap balvagn lastad",<kuid:191567:1193> av
Tack för tipset... hade missat dessa....
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Samma med denna!
( Läs min post på din andra lada så kommer du att förstå ) ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|