![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag har laddat ner STWs vägmärken, och Commit dem och jag har hittat en skylt. Jag undrar om de står med svensk text, engelska, tyska? För jag har bara hittat parkeringsskylten.. Och de funkade utmärkt i 06 innan när jag hade det.. Vad gör jag för fel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Dom som STW gjort benäns på engelska. Men sen har ju Bengan gjort massor med märken.
http://www.e-buzz.se/forum/search.php?searchid=607265 Under förbudsmärkena finns även olika stolpar.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Jo, dem har jag laddat ner, men det ser inte snyggt ut när man sätter ut en stople.
För om jag ändrar höjden på skyltarna så kommer de över eller för långt ner. När jag höjer och sänker mina skyltar och andra objekt så ändras de från 0,00 till 1,00, eller 0,00 till -1,00. Hur ändrar jag på detta? Så de ändras till 0, 25, eller något sånt tal istället? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Håll nere "shift" så ändrar det 0.05.
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() 09 är en stor skillnad till 06 ^^ Många nya finesser som de har döljs ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|