![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag använder regelbundet Trainz downloader pro för att ladda ner saker från DLS. Nu har det slutat fungera ordentligt. Ni som har Trainz downloader pro vet ju att till vänster visas bilderna på de olika sakerna och upp till höger listas de. Nu listas bara den första artikeln vilket ju gör att det inte går att ladda ner någon av de andra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Oct 2001
|
![]()
Gå in på Jeltes hemsida - han har uppdaterat downloader pro. Har haft samma problem som du - men det fixade sig med uppdateringen. Länk
http://www.huijelte.com/blog/index.php/downloads/ pege |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Tack pege det där hade jag helt missat. Nu fungerar det som vanligt igen.
Jag läste på Aurans forum om saken och jag tycker det är lite märkligt att problemet uppstod vid olika tidpunkter för olika användare. Jag fick stopp efter att jag installerat IE8. Ändå säger Jelte att det inte beror på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|