![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Jag har nu ominstalerat 2006 två gånger men lyckas ändå inte få upp Driver setup. Den skall ju vara på vänster sidan med bild på aktuella lok och förare.
I edit-läge går det inte att göra något. Finns det någon som har en lösning på problemet.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Någon av F 1-12-knapparna längst upp på tangentbordet kan man trycka på för att visa dölja dessa paneler. Gäller det flera banor och har du något lok markerat? Om det inte finns något lok på banan så försvinner panelen vill jag minnas
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
det gäller alla banor och jag har flera lok på banorna. När jag skall starta i Driver-läge blir det bara en blå himmel och jag får leta fram loken genom att trycka på frågetecknet.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte exakt vad som är fel eller vad som ska göras, men jag skulle testa att installera om hela spelet.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag laddade 2006 från "The Complete Collection". Kan det vara så att det är fel på programmet?
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Skulle inte tro det. Alla Cd(eller DVD) skivor ser exakt likadana ut, och att du skulle få en "speciell" skiva är orimlig. Själv kör jag trs2006 från The Complete Collection och det går hur bra som helst. Jag tycker du ska göra en kopia på local-mappen(där alla lok,vagnar banor du laddat ned/byggt ligger) och sedan installera om spelet.
Har du även installerat en eller flera utav trainz-rutes 1-4 som ligger på DVD nr3?
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nej det har jag inte. Precis det du föreslår har jag gjort tre ggr nu men det hjälpte inte.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|