![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
hejsan! jag söker ett program eller dylikt som kan konvertera ljudfiler i olika format till mp3. jag har själv en iPod och använder iTunes som förvalt musikprogram, men nu har även pappa skaffat sig en mp3-spelare. och nu till problemet: när jag överför ljudfiler från en CD-skiva till min musik via iTunes blir de i nåt skumt format m4a. och detta format stöds inte av pappas mp3-spelare. nu undrar jag vad det kan finnas att göra (t.ex. ändring av inställningar i iTunes eller nedladdning alt. köp av konverteringsprogram).
tacksam för all hjälp som finns //alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag tror detta ska fungera, har inte någon cd att importera men är iaf 99% och du lär märka resultatet...
![]() Itunesinställningar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
tusen tack till dig Olaf!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
På tal om IPod och ITunes....Nu har han norrmannen varit i farten igen. Ja han som knäckte skyddet på DVD-skivor...Nu har han även knäckt Apples prylar. Finns att läsa om i senaste PC För Alla. MVH Kenneth
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|