![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2006
|
![]()
Hej jo jag undrar om man har laddat hem Trainz 06 & vill ha modula city så måste man ha en Keycode var finner man en sådan på internätt
Mathias |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det får du väl köpa till, finns väl en demoversion av Modula City i spelet om jag inte minns fel (var så länge sen jag spela't..
![]() ![]()
#3 | |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]() Citat:
Och Mathias, du måste ha keycode som sitter på insidan av Trs2006 fodralet, keycoden måste du också använda för att Installera spelet.
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Fin det ingen man kan låna då ![]() Mathias |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Genom att just kunna prova banan kan man säga att du får möjlighet att "låna" banan och se hur den är.
Om du tycker den är bra och vill köra mera på den så betalar man det annars låter man bli och blir utan. Så enkelt är det ![]() Sedan undrar jag vad du menar med att du laddat hem TRS2006? Senast redigerad av Fredrik den 2006-09-05 klockan 17:10. |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Mathias |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |