![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Hej
1. Finns Y6/Y7 i Sj målning? 2. Finns Z65 eller annat mindre svenskt växellok? 3. Finns det en svensk hytt till T44? Tack på förhand. /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
3. Nej, tyvärr. MVH Kristian ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Vilket snabbt svar, tack Kristian.
Jaha bara på svenska tåg 2005, jag har en som heter 2004. Är det enda sättet att få tag på dem? Jag har trs2006. Finns dem inte på dls? mvh /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Du får köpa skivan! Det är värt det kan jag lova! ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
när jag upptäckte att jag kunde göra min modelljärnväg i Trainz, och då ville man ju ha Z65 på en gång...
Jag har beställt Svenska Tåg 2005, för 149:- inkl porto, ett helt ok pris. Jag får väl bygga på landskapet under tiden jag väntar på skivan. /Stefan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej P-Lutt!
Kul att du tycks tycka om Y6-Y7. Tycker själ att de är de finaste motorvagnar / rälsbussar som finns. Vad jag kiunnat få se i alla fall. Kalle
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|