![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
funderar på att köpa marias pass till trainz? nån som kan ge mig en liten recestion på den banan? verkar ju väldigt snygg och så på den biten om är med i spelet från början.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
bump =) ingen som har marias pass som kan ge mig lite guide om jag ska köpa den eller inte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej på dig melin 1971.
Jag har Marias Pass. Det är en JÄTTESTOR mycket bra bana. Jag ångrar inte att jag köpte den. Visserligen finns det växlings och rangermöjligheter men det är lååånga körsträckor. Det är en kul utmaning att med vehicle physics inkopplat försöka köra ett 90 vagnars fullastat koltåg från ena sidan till den andra. Jag försöker köra AI tåg från portaler på ena sidan till portaler på den andra sidan men på grund utav brister i Trainz blir det vissa problem. Tyngre tåg får problem att stanna vid rött ljus om det sluttar neråt. Istället glider loket med låsta hjul sakta framåt och det blir omöjligt att ta egen kontroll över tåget. När det händer blir det helt omöjligt at fortsätta. Men mycket trevlig bana. Det tog bara ett par dagar från det att jag beställt tills den kom i brevlådan. En annan bana, dock mycket mycket mindre, som jag precis hämtat hem men som verkar trevlig är Weistritzbahn från Pängel_Anton. Kuid 208598:100300 med Session kuid 208598:100301 CGD |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
tack, då kommer jag köpa den banan. jag gillar att växla och så men jag gillar även att köra långa sträckor. hålla hastigheter stanna vid passagerar stationer mm. För mig är hytten på tågen nästan mer viktiga än utsidan eftersom jag till 99% sitter i hytten när jag kör. Var därför jag var kollosalt missnöjd med svenska tåg 2004 och 2005. Som jag skrev om på forumet för ett bra tag sen. Så när jag laddar ner tåg nu mera vill jag se hytten hur den är. är den skit så använts inte loket av mig. bara utav AI.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Om du skaffar Marias Pass så kan du hämta några passande lok här http://www.ustrainz.com/products/loc...MD_SD70ACe.php
På siten finns mycket mer fina fina grejer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
installerade trainz på min sons dator. tyvärr är det rena ryckfesten. alldeles för dålig dator. men jag kände mig lite tvingad att kolla på loken =) Väldigt bra lok. och bra hytter. tackar, har sparat länken tills jag får tillbaka min egen dator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Jag har laddat hem och provkört loket. Det var något av de finaste lok jag någonsin sett: Utseende och detaljer, hytt, maskin- och tyfonljud och inte minst den realistiska gången med skrikande wheelslip i uppförsluten. WOW! Hälsningar, Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|