![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Är det många som lyssnar på musik samtidigt som ni kör msts/trainz?
Tänkte iaf tipsa lite. Ska ni köra något snabbt och accelerationssnabbt så är det den nya plattan "absolute dance classics" ni ska höra! ![]() Några fler tips? Annars funkar "Delirious?", eller Jönköpingsbandet "Mainstreet" (som båda för övrigt har riktigt bra texter) mycket bra!
Fotointresserad lokförare Besök gärna min fotoblogg simonbertilsson.wordpress.com ![]() Senast redigerad av simonbertilsson den 2006-03-06 klockan 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hur funkar det ihop med alla ljud i msts/trainz?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Inga problem, jag brukar köra musiken genom stereon och ha tågsimulatorns ljud av. Vill man köra musiken och ljuden från simulatorn samtidigt går det aldeles utmärkt, musiken överröstar det mesta i simulatorn.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Självfallet skall man ha på Chemical brothers: star guitar när man kör. Videon är ju inspelad genom ett fönster på ett TGV(?) tåg. Låten passar för övrigt ypperligt.
![]() |
#5 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
När jag sitter med AE eller RE så brukar det hända att det slinker in lite Metallica i högtalarna. :P
![]() |
#6 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Eller så kör man med Queen som bakgrundsmusik...
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|