![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Istället för att dra upp en gammal tråd, så länkar jag till henne.
Har själv bara byggt lite grann, med dessa tidigare. 1 eller 2 bord. Är det någon som har försökt sig på, ett större bygge med dom. Bra sugen på att använda dessa växlar, men vet inte om burken kommer att klara av detta. Har suttit och spånnat på en bamsebana i ett par års tid nu och fått in tillräckligt med matrial nu för att sätta igång och det rör sig om 3 siffriga km. Det kommer att vara en större bangård med och jag gissar att det kommer vara mellan 50 till 100 växlar inblandade bara där. Ni som är lite mer hemma på vad en data klarar av och även håller reda på vad alla dessa räls som finns, med polys och annat. Har ni några bra tips på spår som datorn klarar av vid stora byggen och som är svenskliknande. (har ju Tomas paket, men vet inte hur dom skulle klara sig vid bamsebygge) Har liksom ingen lust att bygga 10 mil och då komma på att jag har använt fel spår. http://217.197.57.186/forum/showthre...rv%E4gsv%E4xel