![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag kom tydligen åt någon knapp jag inte skulle för det blev ett vitt hål i terängen. Jag har försökt läsa mig till hur jag ska lösa problemet genom Hjälpfilen i MSTS men jag lyckas inte. Därför vänder jag mig till er erfarna ruttbyggare. Bilden visar hur det ser ut. Magnus Glad nybörjare |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Nä, tyvärr...
När det ser ut så där, så är det bara o kasta rutten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Heheh, kunde inte låta bli...
![]() Den knapp du kommit åt är "V" i F9-mode... Den använder man när man vil slå hål i terrängen för tunnel-öppningar... Lurig funktin, för den växlar med blixtens hastighet, så tryck en gång till om den fortfarande är vit... F9-kommando måste vara valt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hahahahaha
Den första gick jag nästan på..............man tack för hjälpen. Nu är terängen återställd. Varje dag lär man sig något nytt. Magnus Senast redigerad av magnus_y1 den 2005-09-19 klockan 22:57. |
![]() |
![]() |