![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Var ute en regnig kväll på Lidingöbanan och tog dessa bilder,
Jag är nog alllergisk mot A30B och B30B, eftersom jag nu har varit förkyld i en vecka... BER OM URSÄKT FÖR BILDSTORLEKEN!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej!
![]() Fina bilder Byggare bob ![]() Bara jag som tycker att det ligger en viss mysig kännsla i dessa bilder? ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Snyggt! Lite väl hårt komprimerade känns dte som.
Nej Rodi, du är inte den enda ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mycket mysiga bilder!
Gör dom gärna lite mindre, 800x600 eller 640x480, så behöver du inte komprimera dom så mycket.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Skall komma ihåg det.
Tänk att dessa bilder snart kan vara ett minne blott, det ryktas om en nedläggning av Södra Lidingöbanan till hösten, vilket borde vara straffbart... Lite fler Bilder: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Trevliga bilder..
Det blev ju inget av nedläggandet, vilket var jättebra. M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite bilder från U79... | Byggare Bob | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2004-09-15 14:57 |
Lite bilder från Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-16 11:59 |
Lite bilder från dagens RBV | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 2 | 2004-05-20 20:42 |
Lite bilder, 4 st a 60kb stycket, från min bana | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-08-08 06:46 |