![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Har ikväll testat lite med texturer till en eventuell fotorealistisk version av A7 och B7 samt BF4 och R4 i SJ's andra version av den blåa designen.
![]() SJ Passagerarvagn A7 1 Klass ![]() SJ Passagerarvagn B7 2 Klass ![]() SJ Passagerarvagn BF4 2 Klass ![]() SJ Restaurangvagn R4 Finns fortfarande massor kvar att göra, men det tar sig. [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Ojojojojoj....
Ruskigt fint Pson ![]() Önskar dig och lycka till med den ![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokförare
|
![]()
Hmmm...känns ju nästan som om man får ta och rensa lite på hårddisken och installera trainsimulator igen när man ser sånt här!...
![]() Mvh//Christoffer....som tycker att loktåg är et enda riktiga tåg som finns![8D] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej
Pson , du och jag hade nog samma tanke när det gällde den texturen ![]() ![]() ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() ![]() Jag testade lite grann med att tona rutorna, eftersom Robbans nya vagnar har stöd för det. Tycker det blev bra, kanske för mörkt, trots att jag bara har 60% genomskinlighet (denna siffra är 80% på X 2000 Photorealistic Pro) men sedan beror det ju på tid osv. också. Testade också att göra boggerna lite mörkare, men det blev för mörtk så dessa ska ändras. Inredningen blir som på bilderna ovan. ![]() Kom gärna med kommentarer! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Snyggt!
MVH Henke |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej!
Ser helt fantastiska ut[8D] Hur bär du dig åt[?] Jag ser fram emot att få hänga dessa skönheter efter Rc:n ![]() mvh Kenneth Andersson |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
X2000 Photorealistic 1.0 - Ladda ner nu! | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 25 | 2003-05-09 15:14 |
Är det någon av desa vagnar som inte finns till TS | Olaf Lindström | Off-topic | 0 | 2003-03-23 11:47 |
Bildtråd (Endast bilder på orginallok och vagnar) | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 37 | 2003-01-31 19:44 |
Jag såg Orient Express vagnar i Gävle! / Zzarr | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-25 17:09 |