![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som ni kanske har märkt så blir ja mindre och mindre aktiv på detta forum [:I]
Men tyvärr så gör mina nack och ryggskador det i stort sett omöjligt att fortsätta med att modda till MSTS ![]() Det blir inte bättre av att Försäkringskassan tycker att min ev. rehab blir för dyr [} ![]() ![]() Det har varit kul att jobba med alla i MSTS världen ![]() ![]() Men, hur som haver, keeeeeeep up the goood work ![]() ![]() Ni har en del att se fram emot...som t.ex. JBJ 2 by Hawk and Purshe. En ny och fräsch simulator på G som näms i en anna tråd ![]() ![]() Jag kommer ju inte helt och hållet sluta följa detta forum, utan jag kommer att titta in då och då ![]() Vill samtidigt passa på att tacka hela e-buzz crew för det helt enorma arbete som dom gör...och kommer att fortsätta med ...det vet jag ![]() Cya all around guys ![]() ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
EDK - Varför slutar spåren helt plötsligt? | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-11 04:23 |