![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Okej, äntligen kommer dom!
[ ![]() ![]() ![]() Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Ömm... Linken verkar int funka eller e det bara så för mig[8]
/Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Det blir bara Sidan kan inte visas för mig
![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Blir likadant för mig från den här datan.
Men jag har inte trainz installerat på den här burken och ligger inte upploggad till Auran med den heller. Byter jag till burken som jag har trainz på, så går det utmärkt. holol Är du uppkopplad till Auran och har Trainzhelper installerat. Annars tror jag du får gå in på download själv. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Medverkande creators till Svenska Tåg 2005 | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-12-01 00:00 |
En lösning även för svenska ruttbyggen? | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 10 | 2004-11-29 21:04 |
Engelska-arbete med typiskt svenska saker. | Pson | Off-topic | 3 | 2003-12-10 17:21 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 19:32 |
Svenska Tågwerkstäderna | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 11 | 2002-05-20 21:53 |