![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Jag undrar om det finns någon som kan svara på hur man exporterar till ace-fil när det står så här: (Röda markeringen). Kan exportera när detta inte finns med. MVH Kenneth |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Vad jag förstår så visar det bara information av den ace-fil du har öppnat i TGA Tool (att filen är komprimerad). Det ska gå att exportera i alla fall beroende vilken typ av export du gör (i detta fall - Ace (no alpha)). ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Det ska bara var att exportera ace(no alpha) så sparas det. Om du bockar för den övre kompresseionsrutan så säger programmet att bilden redan är komprimerad. ![]() PS. No alpha är det för att du inte har någon alhpa på din bild! DS. Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag tackar för hjälpen. Får se om det fungerar. Det är ibland man får ett sådant, men som tur är är det inte så ofta.
Tack skall ni ha för era snabba svar. Tur att det finns ett forum där man kan få hjälp. Vad skulle man gjort annars.... MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TGA Tool 2 | Therocket1 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-05-23 16:24 |
Tga Tool 2 | Erik.H | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-03-04 19:32 |
tga tool | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 1 | 2003-06-09 18:36 |
TGA Tool 2? [Problem att spara ommålning] | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 33 | 2003-04-23 21:19 |
Ingen 1024 i TGA Tool 2... | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-08-18 07:22 |