![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Någon som sitter inne med tips om Svensk-liknande betongbroar.
Som Tomas broar, men utan pelare (pelarna hamnar hela tiden, där vägarna är tänkta att dras. Tänkte använda pelare, som snäpper till vid spåren istället). Har hittat några inbyggda med vägar, men dessa går inte att klona eller att öppna. Så att jag skulle kunna byta ut körbanan mot barlast-texture och dra spåren på frihand över bron. Spelar ingen roll, om broarna är gjorda med vägar eller spår. Bara det går att klona och öppna. Samt gärna, att det finns flera olika bredder på broarna, så att man kan använda 1, 2 och eventuellt 3 spår. Återgår till mitt sökande efter lämpliga broar i mitt Trainz under tiden. Men det är som att leta efter en nål i en höstack, när man inte har något bra namn att gå på (samt bild på objekten).
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Borde väl gå att göra som "stitched track" om man hade förlagor att gå efter!?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Sök på DLS
bridge beton