Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MSTS / Open Rails - Downloads

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-09-2018, 09:04 PM   #1
didam2009
Medlem
 
Join Date: Jan 2017
Location: didam
Posts: 8
Default Oldtimerklubbe.dk

I have a problem with the site oldtimerklubbbe.dk
I can not log in and not register.
even the makers can not mail
didam2009 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-10-2018, 04:26 PM   #2
toren
Medlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Hallunda , Stockholm , Sweden.
Posts: 255
Default

Hi
Good luck i have tried for 3 month
if you succeed so tell me i realy want in there
to look for trains and waggons etc
__________________
MVH Ingvar
toren besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-11-2018, 02:01 AM   #3
McDOZ
Medlem
 
Join Date: Jan 2012
Location: Malmö
Posts: 147
Default

Hoppas denna funkar.

http://www.oldtimerklubben.dk/index.php/da/

// McDOZ
McDOZ besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-11-2018, 09:03 AM   #4
toren
Medlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Hallunda , Stockholm , Sweden.
Posts: 255
Default

Prövade registrera var tidigare medlem men man måste
registrera sig igen gick inte,
det känns lite konstigt att dom vill att man ska stötta siten
samtidigt som det inte går att komma in
__________________
MVH Ingvar
toren besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-11-2018, 11:20 AM   #5
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Jag kom inte heller in.
Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-11-2018, 11:31 AM   #6
McDOZ
Medlem
 
Join Date: Jan 2012
Location: Malmö
Posts: 147
Default

Dom bygger om sin site.

------------------------------------------------------------------------------
Der vil derfor være begrænset adgang til vores filarkiv et stykke tid.

Står du og mangler en bestemt rute eller noget bestemt materiél, så send en PM til Steamhammer og klag din nød, så hjælper han dig hurtigst muligt!

Detaljer
Skrevet af Steamhammer
Kategori: Nyheder
Publiceret: 13. marts 2018
Visninger: 566
--------------------------------------------------------------------------------
// McDOZ
McDOZ besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-12-2018, 08:23 PM   #7
toren
Medlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Hallunda , Stockholm , Sweden.
Posts: 255
Default

Vi får väl se när jag kommer hem från Thailand i Maj nästa år då kanske vem vet
__________________
MVH Ingvar
toren besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 08-18-2018, 02:32 PM   #8
micke321
Medlem
 
Join Date: Oct 2001
Location: Lyrestad, , Sweden
Posts: 1,696
Send a message via MSN to micke321
Default

Nu är deras nya sida klar...
__________________
MVH, Mikael
Webbmaster på Banbyggarna.se
Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer.
En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten.



http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/
micke321 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 07:51 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009