![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jaha, jag tyckte väl precis att TRS hade funkat lite för bra på senaste tiden. För nu startar det inte ens. Jag startar "launcher"-programet från skrivbordsikonen och trycker på start, men då händer inget. Startknappen förblir grön efter att jag har tryckt. Jag har väntat och inget händer. Och om man trycker någonstanns kommer det upp att programmet har slutat svara. Hjälp någon???
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
Jag var med om det, det jag behövde göra var att starta CMP och stänga det igen.
(Då brukade det dock ta lång tid att starta upp CMP) Sedan brukade TRS06 fungera. Men jag är inte säker på om det är samma fel ![]()
/ MVH Elias Senast redigerad av trainz_bonden den 2010-02-10 klockan 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jodå, så var det nog. Fast jag fick lov att göra det två gånger och det tog inte tid...
![]()