Svenska 3D-Tåg - Forum  

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 10-15-2009, 07:08 PM   #1
bönan
Veteran

Default Problem med programmet RDTrain Fix

Hej! Jag laddade ner programmet RDTrain Fix (ett program som gör att det går att köra MSTS med Raildriver på Vista) och köpte en licens. Men, när jag sedan ska köra så blir det problem. Ibland går allt precis som det ska. Men för det mesta så blinkar det grönt/rött i varierande tempo, och om jag trycker på start ändå och startar en aktivitet, så går alla reglage utom gasen att använda. Den går upp till 100 procent och rör sig inte när man rör reglaget. Fattar inte vad det kan bero på, och det är samma sak i alla lokprofilerna, inklusive de som följde med programet. Jag har senaste versionen (?) 1.5 av programmet och kör Vista Home Premium. Så om det är någon som kör detta program och vet vad det kan bero på så är jag ytterst tacksam för hjälp!
Attached Images
File Type: jpg RDTrain.jpg (66.4 KB, 17 views)

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora

Last edited by bönan; 10-15-2009 at 09:33 PM.
bönan besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Reply

Posting Rules