![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej på er alla!
Har som grabbarna på STW tagit time out ett tag med Trainz fast börjar bli lite sugen på att pyssla med det igen och kanske bygga lite i GMAX nu när mörkret blir alltmer dominerande denna årstid. STW har tydligen upphört och mina Y7 och Y1 finns inte heller kvar. Visserligen har jag säkert orginalen någonstans fast ordningen är inget vidare. Min fru har städat mitt skrivbord under time outen så nu hittar jag inget förrän mitt kaos infuinnit sig så det blir ordning på grejorna egen. Om någon vet var de fem Y7 orginal och Y1 nr 1314 finns så skriv gärna några rader så jag kan ta hem dem. Hälsningar Kalle
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Allt material från Svenska tåg-skivorna är numera släppt för fri nedladdning, finns både här på forumet och på banbyggarna. Vad jag vet är STW's hemsida under konstruktion, vilket kan förklara varför dessa inte kommit upp där än.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena Kalle.
Välkommen åter. Har allt ditt matrial sparat, på någon utav hårddiskarna. Y1 ![]() Har försnillat din mailadress. Har du min kvar, så skicka ett mail annars ett PM via forumet så fixar vi till det hela. Angående STW, så har dom snarare också vaknat till liv igen, så som du. Bara att dom håller på och uppdaterar sidan för närvarande. http://www.stw.se/
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej igen, Lokkalle.
Gjorde en sökning på ditt namn i startade trådar i downloadsdelen utav Trainz. Där finns det lite, utav dina grejer, bland annat Y7. Länk nedan, till sidan med allt ditt matrial. http://www.e-buzz.se/forum/search.php?searchid=375350
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej å tack Bengan!
Kul att du är kvar. Skall väll försöka komma igång lite igen här. Har hittat trs 2004 med allt den innehåller så nu är det bra igen. Skall bara försöka hitta min Y7 med caben på download Trainz. Den jag tog hem fungerade inte och jag har för mig att det var några utgivningar som inte funkade. Då passar det ju bra att kolla på det du kollat på i mina skickade filer. Hälsningar Kalle PS Om forumsansvarig känner till problemet med Y7or som inte funkar så tag gärna bort dem.