Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2008-03-04, 13:02   #1
smiren
Guest

Lightbulb Val av kamerahus

Har nu bestämt mig för att skaffa mig ett digitalt systemkamerahus. Frågan är bara vilket.

Har funderat på EOS 400D, som i de allra flesta fall har fått mycket bra omdömen. Finns säkert de här inne som använder sig av just detta hus, vad är era erfarenheter?

Annars finns ju lite äldre 350D som går att hitta riktigt billigt numera. Dessutom de lite äldre modellerna 10/20D som precis som 350D går att hitta billigt.

Finns det någon här som använder några av dessa hus får ni så klart gärna lämna era synpunkter här med. Har inte så mycket pengar att lägga, så det är begagnat som gäller.

Som ni märker så är jag ganska insnöad på Canon, då jag haft det i tidigare kameror. Har trivts med det förut så blir nog det även i fortsättningen. Tips på andra likvärdiga modeller mottages också tacksamt!

Svara med citat
Gammal 2008-03-04, 17:27   #2
Slash2
Medlem

Reg.datum: Jan 2006
Standard

Kolla gärna på Fotosidan, de har en rescensionsavdelning där alla medlemmar kan skriva rescensioner, där lär det finnas en del intressant att veta.

Länk till Fotosidans rescensionsavdelning - digitala systemkameror
Slash2 besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:08.