![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hallå på er.
Är det någon annan som har råkat ut för problem med musen i TRS. Min muspekare bara fladdrar (syns och försvinner hela tiden) i TRS2004 & 2006. Fungerar OK i andra program och spel. Har haft det här problemet i några månaders tid just i Trainz, så man har ledsnat lite med att hålla på med Trainz då det är rätt irriterande vid byggen m.m. Har installerat om Trainz ett flertal gånger, samma sak med musen och även införskaffat mig en ny. Men det blir ingen skillnad. Någon som har råkat ut för samma problem och som har en lösning på det hela?
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Hur gammal är musen? Efter viss antal år ger musen upp. Jag köpte nytt mus och det fungarade igen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Bengan skrev ju att han hade köpt en ny mus. Så den kan ju inte var så gammal. Själv har jag inte råkat ut för det. Mitt trainz funkar inte så jag har helt lagt av med det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
Jag har råkat ut för precis samma sak, I TRS 2004 hoppar bilden dessutum till om man drar i en spak i hytten, Nu är jag visserligen tvungen att installera om spelet efter en hårddisk-krash, så jag hoppas det löser sig, men det skulle vara bra att veta varför.
Det har nog ingenting med musen att göra i alla fall då det fungerar alldeles utmärkt annars.