![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej, jag köpte World in conflict i dag men när jag har spelat detta en stund så stänger det av sig o säger att det inte fins tillräkligt med minne för att köra det programet med, då har jag ändå 2GB ram o inga andra program körandes o processorn är nere på 10-15% aktivitet, någon som har en ide om vad som kan vara problemet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej v10
![]() Titta in på denna länk: http://www.fz.se/ Forumsdelen där diskuteras det om spelet ifråga. Hmm ![]() Eller laddat ner uppdateringar till spelet,jo det finns "några patchar" hmm (4 st) om mitt minne,eh, ![]() Hoppas att det löser sig för dig,hmm ![]() Har själv spelet,ej installerat för tillfället. ![]() Förresten i forumet finns det olika avdelningar för spel, Hittar du inte sök på forumet eller sök på Google. Ha det så gott. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
|
![]()
tack för länken, jo jag har försökt ladda ner patcherna men det har inte funkat då firefox har låst sidan med nerladdningarna, jag ska nu fråga på FZ.se
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Kolla även på deras officiella forum i denna tråd:
http://www.massgate.net/read.php?28004,92757 Kör du Vista och Dx10 så installera alla fixarna i andra inlägget, de gör stor skillnad även på andra spel... Förhoppningsvis skall en del skit med Vista bli bättre med SP1 med... World in Conflict var för övrig bästa spelet 2007 om du frågar mig. ![]()
![]() |
#5 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |