![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Och här är resultatet. Låna min polares Canon EOS 350d och lekte lite med under gårdagen. Tog dessa bilder från Sundby Gård i Huddinge. En av de ljusare sommarnätterna på året. Jämfört med min kamera så är kanske inte färgåtergivningen lika bra men upplösningen då istället bättre och i detta fall är det rätt snyggt när det är färglöst. Canonen är bra på de saker som Pentaxen inte är bra och tvärtom enligt mig. Kommentera gärna.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Host, harkel, spott, tvi. Hur kan du komma och havda att Canon skulle vara daligt pa nagot! Var har vi nu knappen for permanant avstaning...
![]() Skamt asido, riktigt lackra bilder, vare sig fargerna ar starkare pa Pentax eller ej(gar ju att justera i kameran om man kanner for det) sa tror jag som du sager att har ska de va lite mindre farger. I vilket fall som, mycket snyggt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Sista bilden var himla snygg!
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Riktigt snygga bilder. Härligt med dimman som ligger ovanpå sjön.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Mycket attraktiva bilder.
![]() |