![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
...att ha en trasig bildskärmskabel???
Ja, det är ingen höjdare att ha ett trasigt litet stift i ena änden iallafall! Och det har jag haft nu i några dagar! Av de tre RBG-färgerna så har ju såklart rött fallit bort. Alla andra färger fungerar så det mesta på skärmen ser ganska bra ut Pröva att köra MSTS med det får ni se, allt rött tolkas som svart. Nåja, skall köpa ny kabel i morgon, men det är komiskt, eller vad tycker ni? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Var det inte du som nyligen hade köpt en ny dator?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Sparkfot: Jo. men bara burken och inte en ny bildskärm eller kabel
![]() Olli: Ja tänk om man kunde det: "Tack, kan du skicka 2 meter VGA-kabelmed HotMailen" (ännu mera fniss) ![]() Nu när jag kommer på det, så undrar jag inte om jag skall gå ner i källaren ikväll och titta, kom på att jag faktiskt har en gammal bildskärm står därnere, kan ta kabeln från denna isf. |
![]() |