![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Nu har även jag en hemsida adressen är danne.ointressant.se INTE med www
Kommentarer mottages |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej!
Har mailat dig om hur jag tycker sidan skulle kunna förändras/förbättras. Men jag kan visa en bild på hur det skulle kunna se ut på första sidan:
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Pierres exempel ser bättre ut, jag gillar inte den stark-gula färgen på första sidan. Skriv hellre senast uppdaterad istället för att den inte kommer uppdateras under sommaren. Ser och låter bättre då.
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
ska ändra färgerna imorn om jag har tid märkte när jag kollade att den kanske blev väldigtljus tack för era kommentarer mi gästbok förnog bli granskad innan inläg kommer ut då folk idag har skrivit *** vilken ful sida bland annat den person kommer inte kunna skriva mer men det blir jobbigt med sånna inlägg och givetvis ska E-Buzz vara med
Senast redigerad av dd den 2005-06-09 klockan 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej igen!
Väldigt onödigt att skriva skit i andras gästböcker... Man ska ju uppmuntra dom som gör hemsidor och komma med tips, hur dom kan bli bättre! Att skriva ner dom, gör ju inget bättre. Har några fler idéer... Dela gärna in bilderna i kategorier (se min bild!) innan man kommer till dom. Håll dig till en storlek (om du kan????) t.ex. 800x600 eller 1024x768 på dom stora bilderna. Bilderna är väldigt gryniga. Vad har du för kamera? Eller beror det på komprimeringen? Om det är komprimeringen, så gör dom mindre med bättre kvalitet. Det är bättre än tvärsom! Är det kameran, så kanske det är dags att byta...
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2005-06-10 klockan 06:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
undrar hur du gör bilder som är två av samma
|
![]() |