![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Här kommer lite bilder från 5 jan, vi börjar med flygplanen.
![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Så kommer då tågen, dessa tågbilder är tagna i Solna, inte långt ifrån SJonas
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Snygga bilder! Kul att se snö som kommer ner.
/Viktor VD på North European Railroad http://w1.500.telia.com/~u50016605/ ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Fina bilder!
Det är ganska så ovanligt med flygbilder här på forumet men jag gillar dem! Ta fler om du kan så vi får se lite mer från den "världen"![ ![]() ![]() Snö är roligt att se på men inte att ta i/få på sig([} ![]() ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tackar![:I]
SNö är roligt att få på sig, särskillt om man står på en perrong och det rusar förbi ett godståg ![]() ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#6 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jo men det är inte det jag tänkte på!
![]() Godstågssnö är ju bara en härlig känsla men det är inte snöbollskänsla! ![]() ![]() Som tur är så har man inte den "positiva" dragningen till snöbollar... Brukar vara en jag känner som råkar ut för dem! ![]() Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Mina bilder från resan den 5 Januari. OBS! Det här är nog mina första bra bilder, jag tog dom med SJonas kamera. En Nikon CoolPix 3100.
![]() X52 3271 står och väntar på att få komma iväg till Hallsberg. ![]() CiP X1 3104 står vid Märsta stn och väntar in avgångstiden, det var även här en liten incident inträffade som ni kan läsa om i Postvagnen. ![]() ![]() Här kommer två bilder på en av Luftfartsverkets scania som är lite konstigt utformad, den har även dörrar på vänster sida. Den översta bilden visar bussen vid Arlanda Terminal 4 och den undre visar bussen vid Arlanda ALFA, personen som sticker ut huvudet vid hållplatsen är SJonas på forumet. ![]() ![]() Två bilder även på FPB001, den översta visar bussen vid Arlanda Terminal 4 och den andra när bussen står vid flygskolan som ligger vid Arlanda ALFA. ![]() Här står Arlandas släck/räddningsbil 45561 nånstans mellan Arlanda Terminal 2 och 4. ![]() Och här har vi även Rc6 1378 vid Arlanda C, tåget i fråga var Uppsalapendeln mot Stockholm. Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Skickar in en bild till som togs på driven i vårat tåg hem, driven var för sktitig[}
![]() ![]() Mvh Mohammad Mafiha i Gävle, Sätra Vice VD för RTS |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag har för mig att "vi hade" X2 med nr 2021....
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några blandade bilder från Nässjö | vfp420b | Tågbilder | 2 | 2005-01-29 20:52 |
Bilder från Märsta samt Arlanda | Dson | Off-topic | 8 | 2004-04-20 15:54 |
Bilder från en förortsbana | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 9 | 2004-03-06 19:33 |
Bilder från BF1942 sökes! | Nicke_123 | Off-topic | 13 | 2003-10-01 00:51 |
Nya bilder från Silja Europa :-) | Pson | Off-topic | 0 | 2003-08-09 00:51 |