![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Om någon kommer dit så får ni gärna komma till Gång H3(utanför cafeterian!) där jag säljer saker...
![]() PS. Förlåt om det är en onödig/dum topic! DS. --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Antingen man vill handla av dig Olaf eller ej, så är Vrigstadmarknaden värd ett besök; av många ansedd som en av de trevligaste. (Och med landets bästa ostkaka!)
Tillsammans med en kompis var jag där för en del år sedan och försökte kränga en båt. Snacka om snåla smålänningar - i stället för att mer eller mindre skänka bort båten tog vi den med oss hem igen. Men roligt hade vi bland hästskojare och annat löst folk. Låt oss höra hur det går för dig! wilburt |
![]() |
#3 | |
Moderator
|
![]() Citat:
Inte för att köpa av mig(min farsa!).[:I] Snålheten är stor och det är faktiskt en lite sämre marknad än de mindre.(säljer mer vid mindre marknader!)[V] Jag bor ju i Vrigstad så det är ju klart att man går dit ju![8D] --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|
![]() |
![]() |
#4 | ||
Senior Member
|
![]() Citat:
Då har jag nästan vart i dina hemma trakter i helgen ![]() Jag har nämligen vart i Eksjö hela helgen och kört offroad [8D][ ![]() M.V.H Nicke! |
||
![]() |
![]() |
#5 | |||
Moderator
|
![]() Citat:
![]() Gillar att fota Y1 ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
|||
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
För er som nu inte råkar ha en aning om vad det är för platser jag pratar om så ber jag om ursäkt, ni får trösta er med en bild istället. <center> <center>T44 342 vid just Skinnaryd 2002-07-08.</center> /Bosse |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Jasså där ser man
![]() Jo tåg spår såg man rätt så mycke av där i skogen men inga tåg tyvärr det ändå jag såg va 2:ST x14 "Östgöta" men desto mer jeepar såg man ![]() Tyvärr så har jag ingen bra kamera så några bilder vart det inte för min del tyvärr men ja kan kolla me släktingen och se vad han fottade för nått om nån é intresserad. PS.Bilderna är på olika jeepar/offroad fordon i så fall.DS M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Moderator
|
![]() Citat:
![]() Har du varit vid bron som går över järnvägen mellan Ormaryd och Brevik?(där blev en traktor påkörd 23 maj 1978 när han klippte gräset...[V]) En ganka häftig plats då man får med de båda bärgen som har sprängts upp...[8D] Om man åker upp i Ormaryds by(vägen under bron!) och sedan tar höger och går utanför en trädgård så kommer man till en bro där lokförarna alltid tutar när man står!? ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Koncernen |
||
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MJ Marknad i Köping Annandag påsk | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-04-11 13:43 |