![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
![]()
Vidarebefordrar en bra fråga från Vovven47, som f n vistas i brännheta Thailand. Han har min elektrifierade cabbana men luftledning och ånglok (Vovven 47:s specialitet) går ju inte ihop. Nu skall han ta bort luftledningen, som är (obs) inbyggda Mod, men har upptäckt att det handlar om en förfärligt massa kryssande.
Har någon ett bra recept. Han tar emot ett sådant med ytterst tacksamhet. Vovven47 berättar också att han åker tåg ofta i Thailand på dess 1.067 banor. Bifogar en bild av en station i norra Thailand och kommenterar den så här: "Kolla in så välskött och märk väl att många stationer är så här välskötta i Thailand. Är väl som i Sverige nån gång för LÄNGE LÄNGE sen...". Så sant. Kommer väl ihåg BJ:s stationer förr - rena parkerna. I dag industrimark eller parkering. Undantag finns säkert - förhoppningsvis. Nisse |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|