![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jag kan inte hitta screenshots-mappen, som skall finnas i TRS 2009. Har gått igenom samtliga mappar. Någon som har ett bra tips?
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
När jag installerade mitt, så hamnade det i samma mapp som TS2009. Där fick jag en extra mapp, som heter UserData. I denna mapp, hittar jag min screenshots-mapp + lite annat. http://www.e-buzz.se/forum/showpost....07&postcount=2
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Sorry - bara 2009 och ingen screenshotsmapp. Använder Photoshop och Klistra in. Finns det något bättre sätt?
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Hände några ggr att den mappen "försvann", helt oförklarligt, i mitt TRS2006. Funkade att göra som ovan då.
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Kan ju nämna att min screenshot knapp i TS2009 lagt av typ, den vägrar skapa nya bilder i den iaf
![]() Detta uppstod helt plötsligt utan anledning, så kanske något liknande nu, att den inte tar en bild och då inte skapar mappen själv för det finns ingen bild att ta av?
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Då var det bara att ta bort hela ScreenShot-mappen, och sedan skapa en ny (tom såklart), och lägga tillbaka på samma plats. Om du/ni tänker testa detta, glöm inte att spara bilderna först, innan du/ni tar bort org.mappen
![]() |
![]() |
#7 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Du verkar vara ovanligt trött idag. ![]() Hur ska dom kunna spara bilderna från ScreenShots-mappen, när dom saknar den. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Tyvärr, fungerar inte med ny mapp. Misstänker att det måste finnas en styrfil eller nåt liknande. Nu får det vara slutskrivit för dagen i Forum - banan väntar.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() ![]() Det inlägget var ett svar på leoj's, fattade det som att hans mapp fanns kvar, men att inga bilder hamnade i den när han tryckte på Pri.scr. Det var det som hade hänt för mej, och som just det svaret syftar på. Kanske blev lite oklart, eftersom att jag har haft båda problemen, eller i.a.f.liknande, som Nisse & Leoj beskrivit.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|