![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag kommer att slänga ihop en liten trams bana. Ja, nu tänker ni kanske "tram - spårvagn på engelska" men självklart kommer det inte bli en spårvagns bana ![]() Denna bana kommer förhoppningsvis (om allt är med mig) bli den första banan som jag kommer att lägga ut under "Download" Vad tycker ni såhär långt? Idéer och förslag godkändes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Några nya bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja, bygget går vidare och nu har jag väl lagt en timme på att bygga en egen station.
Snygg tyckte jag den blev för mig som aldrig har byggt en station själv innan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Väldigt Snyggt!
Jag blev mycket inspirerad av din bana! Mycket bra byggt på din egna station! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Trevligt att du tycker det.
Kommer fler bilder idag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ja, mer bygge idag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja, det där med trams bana, där tänkkte jag lite längre annars hade jag trott att det var en spårvagnsbana, men för en gångs skull tänkte jag logiskt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() När hela banan är klar så kommer jag lägga till spårvagn/buss områden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Några fler bilder från dagens bygge
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
En supporterförening har en egen hållplats!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Snyggt! ![]()
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2010-08-07 klockan 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Ingen aning, haha :-)
Tror jag har haft dem i några år. Tunneln är säkerligen en spansk, men jag återkommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|