![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hallå där!
Har fått problem med CMP... Väldigt stora problem dessutom. Det är så att CMP ibland vägrar starta alls, och när det väl startar så låser det sig så fort man gör något. Exempelvis om man väljer att påbörja en nedladdning med Download Helper, eller editera något, så låser det sig och svarar inte. Jag får inga som helst felmeddelanden utan CMP helt enkelt låser sig... Någon som haft liknande problem och har en lösning? Jag installerade 1 gb nytt ramminne i onsdags och efter det började problemen - men allt annat på burken fungerar utan problem... Några tips..?=)
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det verkar som något är fel
![]() Fungerar det att köra de tåg och banor du kunde innan? Har du kollat att i CMP dina inställningar i "settings" "internet" inte har ändrats (ibland nollställs dom så jag brukar skriva dom igen för att vara på den säkra sidan) Om CMP har funkat helt OK tidigare för dig så är min gissning att du behöver skriva in dom igen Kul att höra från en av de första trainsimmarna i landet
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja fel kan man ju lungt säga att det är!
![]() Alla banor och så som jag har fungerar - TRS är det alltså inga problem med! Internetinställningarna är korrekta, det är det inga problem med. Så det borde inte vara det. Problemet är dessutom att man oftast inte ens kommer så långt innan CMP hänger sig. Dessutom är det så sjukt att igår fungerade det smärtfritt efter en omstart av datorn - men idag får jag samma resultat som jag fått resten av veckan. Konstigt värre.... Ja, oj oj! Det var bra länge sen jag började med tågsimulering - och ändå var jag inte först! ![]() ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|