| 
	
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
		
			
  | 
	|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: May 2005 
				Ort: Stockholm 
				
				
					Inlägg: 389
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			...Med Rocos BR18 402 och Heljans Co8d 3260. 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
   
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
| 
			
			 Hedersmedlem 
			
			
			
			Reg.datum: Aug 2001 
				Ort: Sundsvall, Sweden. 
				
				
					Inlägg: 6 922
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Fin bild! Visa gärna fler...  
		
		
		
		
		
		
			Du har inte nått spår eller bana till tågen? 
				__________________ 
		
		
		
		
	Mvh Pirpen  | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
| 
			
			 Medlem 
			
			
			
			Reg.datum: May 2005 
				Ort: Stockholm 
				
				
					Inlägg: 389
				 
				
				
				
				
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jo, Märklin C-Gleis på banan hemma. Numera kör jag bara likström, dock på en annan bana. Systembyte till likström på hemmabanan är på gång, men det är så mycket annat som jag vil köpa också som kommer före 
		
		
		
		
		
		
		
	 . Anledningen till att det inte är några spår på bilden att jag ville få med skuggan av fordonen på ett särskilt sätt. Här kommer några fler bilder på loket, som förresten har tillhört mig i exakt ett år idag: ![]()  
		 | 
| 
		 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
		
  | 
	
		
  |