|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Jag var på fotomässan idag som äger rum 7-8 april inne på Elmia i Jönköping. Helt klart en rolig upplevelse och då tänker jag speciellt på proffsfoto som hade grym studiofotografering och Adobe som visade tips & tricks i photoshop!
![]() ![]() Beskrivning av bilderna behövs väl egentligen inte men den första visar Adobe montern(de hade en stor sal för photoshopgenomgångar), bild två är epson i förgrunden och Fotosidan har sitt bakom det! Bild nummer tre visar Hans Gedda som hade bildvisning med porträtt på många kända personer! De två sista bilderna visar fotosidans tävling/monter som skulle vara en bild "Fotograf in action". Bilden är uppbyggd av 502 små mosaikbilder, 21 av dessa brickor är tagna av mig!
Senast redigerad av Olaf Lindström den 2006-08-16 klockan 23:38. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
Kul att se Olaf, tyvärr är det lite långt till Elmia tycker jag.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hyttåksfettischist
|
Skoj att få se resultatet av mosaiken! Man börjar nästan ångra att man inte skickade in något själv...
|
|
|
|
#4 | |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Det finns en officiell återförsäljare av deras produkter på Ebay som har bättre priser: http://stores.ebay.com/Blue-Lantern-Training Jag har flera tränings-DVD's från Total Training hemma och rekomenderar verkligen Total Trainings produkter. Det är verkligen välinvesterade pengar!
![]() Mvh, Roger Senast redigerad av Rogge den 2006-04-08 klockan 13:21. Anledning: Rättade stavfel. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Olaf, kollade du på länken?
Jag fick precis hem Total Training for Adobe Photoshop CS2 och Total Training Digital - Photography and Adobe Photoshop alldeles nyss.
|
|
|
#6 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Jag spanade igenom det hela men det är inte riktigt min prisklass att betala för övningar, jag utnyttjar skolan som har en hel drös om det behövs!
![]() Sen känner jag inte riktigt att jag behöver några guider för det jag arbetar med vanligtvis, fast man insåg hur dålig man är jämfört med Adobes experter på mässan!
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|