![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej jag har problem med de nya kontaktlednings-stolparna från Svenska tåg 2005. jag placerar ut stolparna färgar om dem hänger på utliggarna och placerar ut stjälva kontaktledningen. Allt ser jättebra ut jag sparar min rutt men när jag öppnar min rutt igen så står stolparna där utan utliggare med kontaktledningen hängade fritt i luften. Vad beror detta på?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
alla inställningar du gör i html rutan sparas i session endast, så när du öppnar din bana så måste du öppna den med session:et. Det är skitdåligt, men så är det.
/Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
ok tack för hjälpen kanske STW kunde fixa till det med någon patch?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Det är inget STW kan göra något åt. "Felet" ligger inte i Tomas stolpar utan i Trainz. Det är hur Trainz sparar den information som skapas när färgen, utliggarna m.m väljs som gör att det blir så här. Den infon hamnar i sessionen och inte i rutten.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Vad har hänt med STW's hemsida? Länken fungerar inte. Detta kan ha ett gammalt svar men jag har inte spelat trainz förut utan testade lite nu senaste dagarna och såg då att länken inte fungerar
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() http://217.197.57.186/stw/index_swe.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Kalas, går det att uppdatera länken på ebuzz.net?
![]() |
#8 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
www.stw.se ska normalt fungera men det verkar som min kontakt som har hand om namnservrarna gjort något...
Ska undersöka det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
OK, då vet jag hur läget är tack så mycket för svaren.
![]() |
![]() |
![]() |