![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej Trainzdiggers.
Jag undrar om någon kan hjälpa mig ? Har Flyttat Auoran Från C Disken till F Disken. Får då ett felmeddelande när jag ska ladda ner en session från Auoran att adressen inte finns. (den angivna sökvägen finns inte(......Hjälpprogram för trainz //install/<Kuid...) Var någonstans ändrar jag till F: eller måste jag ladda in 2004 igen på C: Tacksam för svar Coffiehans P.S Har flyttat på grund av utrymmesskäl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Om du har 2 diskar måste du även (drivrutiner och annat som Windows fodrer. Trainz på den andra disken också. Öppna sedan C
![]() funkat perfekt
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Antagligen lägger Trainz in saker i windows register som hänvisar till den gamla mappen.
Antingen får du göra en sökning med Regedit (Start/ Kör och skriv regedit) i registret på sökvägen till gamla mappen och ändra dessa till den nya, eller så installera om i den nya mappen. Det senare är enklast om du inte brukar pilla i registret. Ger du dig på att ändra i registret så gör en systemåterställningspunkt först eller annan backup ifall du misslyckas... Generellt så är det en dålig ide att flytta program o spel utan ominstallation ![]()