![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag ett stort problem med mina luftledningar
varje gång jag startar min rutt medföljs ett felmedelande vid varenda placering av luftledningar kan någon förklara vad som har inträffats i objektet. ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Problemet kan jag tyvärr inte men för att minska bilden utan det vita kan du trycka på exempel en linje i paint som jag antar att du använder.
Då kommer inte det vita med
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Har du uppdaterat TRS2004 med SP4?
De nya stolparna konfigureras via skript och det kan tänkas att de kräver SP4 för att fungera. Bara en gissning. OBS: Om du behöver uppdatera så var MYCKET NOGA med att ladda hem rätt uppdatering till just den version som du har just nu! Nummret står nere i kanten när man startar upp TRS. Även build-nummret är viktigt.
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-07-26 klockan 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ska testa jag återkommer medan jag slutför installationen jag
visar gärna en bild vid något felaktigt
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Nu har jag ett val vilka av dessa veritioner som
är den kompletta kan du Deskgrunt förklara vilken av dem här.
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Bålsta.
Det beror på vad det står för något nere i högerhörnet när du startar upp Trainz. Det nummer som står där, är den varianten som du har och då söker du upp det nummret i listan och tankar hem den. Viktigt!!!!!!!!!!! Tanka inte hem någon annan variant och installera. Då får du med största sannolikhet installerar om allting. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag har redan valt men det verkade som att det
inte existerades vid överförning här är det ett ytterliggare ett felmedelande kan du förklara varför det beror på?
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Ajaj, Bålsta detta verkar oroväckande
![]() Det ser ut som du laddat hem fel version! Så här borde du göra: 1. Startat Trainz som det var innan (går kanske inte nu) och skrivit ner build nummret som visas i Bengans bild ovan. 2. Leta upp rätt fil till det nummret. 3. Installera. Nu är det nog risk att du får installera om hela trainz ![]() Men försök att starta först och se om du kan komma så långt att nummret syns, har du tur så kanske...
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Vart ska jag ange build nummret??
Du var väldigt tacksamt att du besvarade innan jag fick panik.
![]() |
#10 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Antingen har du bra sifferminne eller så skriver du bara ner nummret på en papperslapp, för att sen hitta rätt uppdatering.
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag minns det viktiga nummret. Men kan du
åtminstånde visa en länk om giltiga uppdateringen.
![]() |
#12 |
|
![]()
Bålsta.
I ditt 3 inlägg i denna tråd, så visar du ju själv en bild från Auran med aktuella uppdateringar. Ta och starta upp ditt Trainz och kolla vilket nr. som står i hörnet till höger nertill. Leta sedan reda på detta nr. och tanka ner den uppdateringen som har samma nr. Tanka inte ner något annat nr. för att försöka med. Länken till sidan nedan. http://www.auran.com/TRS2004/sp4_download_f.php Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Det verkade som att den uppdrateringen är annonserad eller
såld förklra om det är det.
![]() |
#14 |
|
![]()
Gå in på Auran. Se länk nedan.
http://www.auran.com/TRS2004/ Klicka där det är inringat rött och följ stegen. Sen hittar du en massa uppdateringar där för Trainz2004 beroende på vilket nr. du har och det är fortfarande nr. nere i höger hörn som gäller. Om du nu har ett köpt spel, så borde det inte vara något problem. Mer än så här kan jag inte göra. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Jag har testa alla giltiga uppdrateringar men jag är
ovanligt osäker. Kunde inte du ringa in den giltiga uppdrateringen för TRS2004.