![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Allo alle!
Jag gillar, som ju de flesta här vet om, att skapa aktiviteter. Något jag gör ganska många, det blir väl några i veckan. Men nu har jag tröttnat på de rutter jag har, de uppfyller inte längre mina "kriterier". Det är så att jag söker efter någon hyfsat välgjord (bättre än JBJ iaf - ursäkta , men det är något visst underligt med den), är enkelspårig och framförallt lång, med hyfsat hög STH (i stil med >80) och elektrifierad. Förlåt, jag vet att det är många krav, men som riktlinje kan väl vara JBJ men mer välgjord, ungefär... ![]() Är det någon här på forumet som känner till någon sådan rutt, bortsett från JBJ då? Tacksam för svar i sådana fall! ![]()
På internet kommunicerar vi med tecken. Om du stavar och skriver som en idiot kommer du också att bli behandlad som en. Senast redigerad av Dson den 2005-10-15 klockan 23:01. |
![]() |
![]() |