![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Jag sitter skönt tillbakalutad på ett tåg någonstans i Sverige och hör det rogivande klapprandet som tågets hjul skapar då det passerar rälsens skarvar. Så tittar jag ut genom fönstret mitt emot mig och ser genom det naturen svepa förbi med allt den har i sig. Plötsligt blir jag medveten om att jag också ser mig själv med det som finns närmast intill mig avspeglat i fönstret mitt emot. Efter en stund så lägger jag också märke till att det som avspeglas i det fönster som finns där jag sitter också avspeglas i motsvarande fönster. I en oändlighet, tycks det som. Så skall jag ha mina fönster i mina tåg till trainz tänker jag. Ja. De flesta har säkert sett vad som händer om man sätter upp två speglar mot varandra. Frågan är nu. Hur bär jag mig åt för att fixa till detta fenomen i Trainz? Mmmm. Det kan ni fundera på. Den som först kan ge mig ett riktigt svar på den fråga skall få hundra kronor av mig. Det kan jag bestämt lova. Fast det skall inte vara något fusk. Trevlig helg. Hälsningar Kalle
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Du kan väl göra en lite mindre modell av din modell och sätta inne i modellen och sen gör du en lite mindre modell av den modellen och sätter innuti den modellen och sen... Näh
![]()
![]() |
#3 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Jag kan ge 100kronor till den som säger hur man gör för att få en spegeleffekt på fönstren till hus och liknande i msts! Det vore något att ha det! ![]() Senast redigerad av Olaf Lindström den 2005-04-01 klockan 14:14. Anledning: Ändrade lite |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag kan ge 100kronor till den som säger hur man gör för att få en spegeleffekt på fönstren till hus och liknande i msts! Det vore något att ha det!
![]() Jag tror att du sparar 100 kr vr98olli. MSTS. Är det inte Microsoft som ligger bakom det hela och är det inte samma företag som också försöker sig på att göra något med fönster ![]() Bengan |
![]() |
![]() |