![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() När man laddar en sparad "session" så har hytten försvunnit. Detta gäller KONSEKVENT för vissa "layouter" oavsett vilket lok som används, lok som fungerar utmärkt i andra "layouter". Mina frågor är: har konstruktören missat något, uppstår felet när man sparar eller när man laddar? Är det svårt att göra hytter till lok/motorvagnar?, eftersom man ofta ser samma hytter, oavsett vilket lok man kör. Min öskelista för närvarande är: en Y7-hytt till "LokKalles" fina y7:a, samt en elektrisk variant av motorvagnen - med strömavtagare. Jag håller på att lära mig så mycket som möjligt just nu om TRS2004, så att jag själv kan gå "under skalet" och bli mera kreativ. Nelson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Problem med försvunnen hytt löstes med SP4!
När det gäller övriga hyttfrågor kom gärna med synpunkter och svar. Nelson |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Några av dom andra på forumet som är duktiga på Gmax kan nog utveckla detta lite mer om det behövs. ![]() Roger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
TRS2004 är ett j-vla s-k-i-tprogram!!! Ironi :-) | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2005-01-24 18:21 |
Svensk addonCD till TRS2004 ! | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 27 | 2003-12-15 11:59 |
Lista över fixar i SP1 till TRS2004 | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-11-20 18:20 |