![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej!
Kan ingen göra en plåtstins som finns i MSTS, till Trainz, TRS2004, en som som finns på de stationer som inte har nån stins, en sån här: ![]() Kan ingen göra en sån? /Av mig år 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Om man gör en animering som kan ställas i tre lägen via knappar på view details, så får man full funktion.
Bara en idé ![]() /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej, nu har jag en bättre bild på en plåtstins
![]() Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]()
Har en plåtstins på G.
Här en förhands bild. ![]() /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Vackert Lars!
MVH Macley ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Är den klar för nerladdning?
jättesnygg ![]() Av mig år 2004, snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
STW-member
|
![]()
Hej.
Det dröjer lite innan den är klar. Skall till lite script också, så man kan styra den ![]() /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Lars, har du den kvar och klar?, skulle gärna vilja ha den.
![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
STW-member
|
![]()
Den är i princip klar, är på betatest.
Kommer att dröja tills augusti innan den kommer, semester för mig snart. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Halloj igen, nu är det September, är den klar än? skulle va kul att ha den nu
![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
STW-member
|
![]()
Hej.
Den behöver lite finslipning. Har dock en del andra projekt som har högre prioritet just nu. Försök annars att göra en egen. Den behöver ju inte ha scriptstöd. En statisk plåtstins är ganska enkelt att göra i GMax. Ta lite mått på en riktig, så du vet storlek på tavlan, höjd över platform etc. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hej igen. Okej. Vet inte om jag kan göra något, är inte bra på det, det är bättre om nån som har bättre kundskaper gör en.
![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |